tisdag 19 juni 2012

Sommar

Ledsen har jag inte har hunnit med att lägga up.
Det har varit så mycket.
Men nu är det Sommar då hoppas vi att kan bada och grilla mycket och fint väder:)
Här kommer lite bilder på andra saker.
Denna boken gjorde jag rätt länge sedan, jag blev nöjd med den :3
Här har jag målat den nya student  Mangolia stämplen.
Här har jag gjort en annan liten bok med en kisse. Den blev jag jättenöjd med :3

Glad sommar alla
Ha världens bästa sommar
Kram Emilia och Monkis på bilden ovanför.







3 kommentarer:

  1. Ja, nu är det sommarlov och solen skiner så det är bara att njuta =).

    SvaraRadera
  2. HEJ Emilia GLAD SOMMAR!!! fina saker du gjort från Alva.

    SvaraRadera
  3. Så mycket snyggt du gör, ska bli kul att följa dig!

    Ha en bra sommar!
    KRAM SUSY

    SvaraRadera

Tack för att du ville lämna en kommentr till mig. Blir jätte glad för att du tog dig tid.